menu
Volg jij MovieMeter al op Facebook?
Mis niets over je favoriete films en blijf op de hoogte van de nieuwste releases op onder andere Netflix.
MovieMeter op Facebook

De Site / Algemeen / Ads / reclame op de site

zoeken in:
Het was ook wel te verwachten. Eerst had je alleen een wit veld (waar er normaal gesproken reclame hoort te zijn). Deze is nu na lange tijd in de praktijk gebracht. Het is wel even wennen, al die bewegende beelden.

Ik zie de advertenties wel, maar weet nooit waar ze over gaan. Ik heb altijd m'n bullshit filter aan.

Ajax&Litmanen1 schreef:
Die enorme adds volledig over je telefoonscherm heen zijn wel echt een pain in the ass ja. Dan geef je weinig om je gebruikers als je dat normaal vind.

rep_robert schreef:
Uiteindelijk vind ik het jammer dat het ons zo wel heel erg opgedrongen wordt. Ik krijg nu ook al van die scroll ads over de pagina's heen. Heel irritant als je op een mobiele browser (99,9% van de tijd in mijn geval) zit en je halve pagina is continu gevult met advertenties.

Jordy is nog geen maand weg en de eerste kleine ergernissen beginnen al te komen.

Dit zal nooit de bedoeling mogen zijn. Zouden jullie wat screenshots kunnen delen iedere keer als jullie zo'n soortgelijke storende advertentie tegenkomen? We zijn helaas zelf niet verantwoordelijk voor de advertentievertoningen, dat gaat via externe partijen, tevens dezelfde als waar Jordy mee werkte.

Ik ga hier induiken en blijf ze vooral melden.

Hoor a.u.b. de roeping naar een subscribe modus noch naamsverandering tegenover wat centen. Merk toch wel dat vooral na het tweede veel vraag is meter_fan, just sayin?.

Ajax&Litmanen1 schreef:
Ik zou een jaarabonnement (mits het wel leuk blijft qua prijs) best interessant vinden, als je er wat extra's voor terug krijgt. Een eenmalige kans je gebruikersnaam aan te passen of meer zoekmogelijkheden. Of een subforum met een bepaald iets wat alleen voor betalende leden is. Of een top 20 in je profiel ipv een top 10. etc etc.

Iets exclusiefs dus.

AjaxzonderLitmanen?

Ik weet niet waardoor het komt maar bij mij (pc, tablet en mobiel) is de reclame niet hinderlijk

Ik betaal al een paar jaar en kan tot volle tevredenheid over een advertentievrije website beschikken. Met de huidige prijzen kan je er met 1 bioscoopbezoekje minder per jaar al zijn qua financiering.

Harmonica Man schreef:
(quote)

AjaxzonderLitmanen?

FeyenoordVanPersie1 wordt het ieder geval niet

Het wisselt maar soms zitten er hele grote advertenties tussen sinds vandaag. Het neemt bijna de helft van mijn scherm in beslag op de mobiel. Knap vervelend en als dit zo blijft stop ik met dit forum. Vind het wel prima.

kappeuter (crew)
Je kunt een donatie doen dan zie je geen advertenties meer voor tenminste een jaar.

Het kan aan mij liggen, maar zijn de advertenties op alle meter sites veranderd? Ik ondervind behoorlijk wat hinder op alle sites. Op mijn telefoon lopen alle sites echt aanzienlijk langzamer. Ook kon ik gisteren door advertenties geen zoekopdracht (na intypen in de zoekopties) aanklikken op MoMe (wel op de overige meter sites). Voorheen nooit problemen met advertenties gehad.

pascal83 schreef:
Het kan aan mij liggen, maar zijn de advertenties op alle meter sites veranderd? Ik ondervind behoorlijk wat hinder op alle sites. Op mijn telefoon lopen alle sites echt aanzienlijk langzamer. Ook kon ik gisteren door advertenties geen zoekopdracht (na intypen in de zoekopties) aanklikken op MoMe (wel op de overige meter sites). Voorheen nooit problemen met advertenties gehad.

Nee dat ligt zeker niet aan jou, zie mijn eerdere bericht.

Gang_Star schreef:
Net offline even gezocht naar zoekresultaat 'the package' en op het moment dat ik zoekresultaten krijg druk ik een willekeurige titel in en kom ik vervolgens uit bij Aruba nog wat punt weet ik veel wat. Probleem was dat dat bij elke zoekresultaat gebeurde die ik wilde openen, wat het dus onmogelijk maakte om een resultaat te bekijken. Geen idee of het gewoon een banner was die overigens niet in beeld was welke werd geopend, of een hardnekkiger iets.

Edit 22:09

Weer hetzelfde probleem als ik niet ben ingelogd. Zojuist gezocht naar de film 'four flies on Grey velvet' en wederom kom ik terecht op Aruba.nl of iets dergelijks. Maakt niet uit naar welke film ik zoek, elke keer dat ik niet ingelogd ben en naar zoekresultaten wil gaan, kom ik terecht op reclame in plaats van mijn zoekopdracht.

In het topic De Site > Algemeen > Ads / reclame op de site wordt er ook melding gemaakt van dit probleem, dus het is helaas iets wat vaker voorkomt.

Lees je even in op een andere topic en maak daar bezwaar. Hier word al duidelijk aan gegeven deze dingen te melden. Maak screens o.i.d.

Het stikt van die grote advertenties. Je kunt dus screenshots blijven sturen (het is water naar de zee dragen). Dit kunnen ze ook gewoon zelf lijkt me.

Alexander1900 schreef:
Het stikt van die grote advertenties. Je kunt dus screenshots blijven sturen (het is water naar de zee dragen). Dit kunnen ze ook gewoon zelf lijkt me.

Tja er word duidelijk naar gevraagd. Maar goed, ik denk dat het nu ook al lang genoeg duurt met dit probleem dat ze het zelf ook wel door moeten hebben, hopelijk word er dan maar eens snel wat aan gedaan duurt aardig lang zo.

606
Ik vind het gedwongen worden tot betalen erg schandalig. En zeker op deze belachelijke manier, mijn mening is dat je mensen zo weggejaagd. Tot nu toe scoort de nieuwe eigenaar hiermee bij mij geen punten.

Voor mij vormen de advertenties bovenaan de pagina het grootste probleem. Zodra ik dmv de zoekoptie iets in het zoekveld wil aanklikken, kan ik alleen de advertentie aanklikken. Daar kan ik niet echt een schermafbeelding van maken.
Ik overweeg nu ook voor het eerst om een adblocker aan te zetten voor de meter sites. Voorheen nooit gedaan. De meter sites zijn namelijk ook echt aanzienlijk trager geworden voor mij.

Allen bedankt voor jullie feedback. Ik ben dit weekend druk in de weer geweest om de betrokken adverteerders te wijzen op de kritiek. Voor ingelogde gebruikers is de takeover nu vervangen door enkel een leader board. De skyscraper is weggehaald. Dus er zouden nu in ieder geval minder ads moeten zijn, zelfs minder dan voorheen in de tijd van Jordy. Wil je helemaal geen ads dan kun je dat uit zetten bij je instellingen tegen een kleine jaarlijkse vergoeding.

Laat het vooral weten als er onverhoopt toch nog iets tegen zit.

Iets meer krediet voor de nieuwe admins lijkt me toch niet teveel gevraagd. Het is niet vanzelfsprekend dat deze site er is en blijft.

Gang_Star schreef:
Net offline even gezocht naar zoekresultaat 'the package' en op het moment dat ik zoekresultaten krijg druk ik een willekeurige titel in en kom ik vervolgens uit bij Aruba nog wat punt weet ik veel wat. Probleem was dat dat bij elke zoekresultaat gebeurde die ik wilde openen, wat het dus onmogelijk maakte om een resultaat te bekijken. Geen idee of het gewoon een banner was die overigens niet in beeld was welke werd geopend, of een hardnekkiger iets.

Edit 22:09

Weer hetzelfde probleem als ik niet ben ingelogd. Zojuist gezocht naar de film 'four flies on Grey velvet' en wederom kom ik terecht op Aruba.nl of iets dergelijks. Maakt niet uit naar welke film ik zoek, elke keer dat ik niet ingelogd ben en naar zoekresultaten wil gaan, kom ik terecht op reclame in plaats van mijn zoekopdracht.

Ik heb helaas weer problemen met wat ik eerder hier gemeld heb. Nu wilde ik de film 'we die young' beoordelen, maar op het moment dat ik mijn zoekterm wilde invullen drukte ik schijnbaar op een niet zichtbare reclame banner of iets dergelijks en kwam ik terecht in de PlayStation store. Het is iets wat helaas vaker terugkeert. Meer mensen die hier ook last van hebben?

Edit: ik kan helaas uiteindelijk helemaal niks meer doen. Forum niet op, uitloggen ook niet. Ik kom telkens uit bij de PlayStation store. Enige wat helpt is dit tabblad op mijn telefoon sluiten en een nieuwe openen. Dan kan ik gewoon weer verder voor zover zichtbaar.

Kan de "like onze fb pagina" pop up niet gewoon definitief verdwijnen als je er al een keer op hebt geantwoord?

Eens

Gang_Star schreef:
(quote)

Ik heb helaas weer problemen met wat ik eerder hier gemeld heb. Nu wilde ik de film 'we die young' beoordelen, maar op het moment dat ik mijn zoekterm wilde invullen drukte ik schijnbaar op een niet zichtbare reclame banner of iets dergelijks en kwam ik terecht in de PlayStation store. Het is iets wat helaas vaker terugkeert. Meer mensen die hier ook last van hebben?

Edit: ik kan helaas uiteindelijk helemaal niks meer doen. Forum niet op, uitloggen ook niet. Ik kom telkens uit bij de PlayStation store. Enige wat helpt is dit tabblad op mijn telefoon sluiten en een nieuwe openen. Dan kan ik gewoon weer verder voor zover zichtbaar.

En het is weer zover. Echt belabberd, nu kom ik weer terecht bij bij het volgende:
Bezoek Onze Open Dag voor HBO-opleidingen - Windesheim

Wat is dit voor onzin? Dingen waar je niks mee hebt, dingen die geen enkele link hebben met je surfgedrag. Worden berichten gelezen überhaupt? Het is nu al de derde keer dat ik dit aankaart, word nu wel heel irritant.

Ben ik nu serieus de enige waar dit probleem met regelmaat terugkomt?

Ik heb nergens last van.

Kondoro0614 schreef:
Ik heb nergens last van.

Ik nu ook niet op het moment. Maar als je constant tegen een probleem aanloopt wat je tot 3x toe meld en je constant het idee krijgt dat je berichten niet worden gelezen... Oplossing moet er dan komen door de pagina geforceerd te sluiten en een nieuw tabblad te openen. Echt zwaar irritant.

Gang_Star schreef:
(quote)

Ik nu ook niet op het moment. Maar als je constant tegen een probleem aanloopt wat je tot 3x toe meld en je constant het idee krijgt dat je berichten niet worden gelezen... Oplossing moet er dan komen door de pagina geforceerd te sluiten en een nieuw tabblad te openen. Echt zwaar irritant.

Misschien meter_fan even taggen tot hij er gek van word!

Kondoro0614 schreef:
(quote)

Misschien meter_fan even taggen tot hij er gek van word!

Ik denk dat ik eerder of deze site beter een aantal maanden kan vermijden om te kijken of er positieve veranderingen merkbaar zijn over een tijdje, of (waar ik het meest over nadenk) mezelf maar uitschrijf want ik heb nu heel weinig plezier aan MovieMeter hedendaags ☹️

Tot ziens!

Dramaqueen..

606
Ben het wel eens met Gang_Star loopt allemaal niet zoals het voorheen deed. Is niet altijd leuk en zeker als je het gevoel hebt niet te worden gehoord. Dus dan iemand uitmaken voor Dramaqueen lijkt me dan ook niet echt nodig. Is mijn mening.

Alles voor de likes zeker appolinisch? Wat leuk joh... meter_fan laat op 1 december zelf weten: Laat het vooral weten als er onverhoopt toch nog iets tegen zit.

En als dat meermaals wordt gedaan, terwijl er genoeg problemen zijn de laatste tijd op MovieMeter... Dan een beetje blij gaan lopen doen. En leuk joh dat andere mensen dat zo ontzettend leuk schijnen te vinden. Wat zul jij vanavond lekker kunnen slapen waarschijnlijk.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:26 uur

geplaatst: vandaag om 12:26 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.