menu

De Site / Algemeen / De Grote MovieMeter verhuizing :)

zoeken in:
nou de site is verhuisd, hopelijk werkt alles hier goed, zo niet graag melden!

één ding: het is tijdelijk nog niet mogelijk om films toe te voegen, wordt aan gewerkt

ik zag dat cornelis vrijdagmiddag nog wat berichten had geplaatst (toen ik de site al dicht gegooid dacht te hebben), die zul je even opnieuw moeten plaatsen

neo (crew)
de datums bij de berichten kloppen niet.het is maar dat je het even weet.

Even een melding van een probleem: op de "updates" pagina staan wel erg vreemde data, van 2008 en 2009 enzo.

ja ben ik nu mee bezig

er zijn nog steeds wat probleempjes met de tijdmeldingen, en daardoor de update pagina...

Zag net (bij The Third Man geloof ik) dat de berichtjes weer in volgorde van beneden naar boven gezet worden. (net zoals "vroeger" ) Foutje of hoort dat zo?

foutje, aangezien er een probleem is met de servertijd. Elk bericht heeft nu een tijdstip van 7 uur geleden.. wordt aan gewerkt. Zal de nieuwste berichten nu even handmatig wijzigen (qua tijd)

Ah... Het klopt alweer zie ik. Succes verder!

ehm ja dat zei ik toch al??? lees de rest van dit topic eens?

is weer goedgezet hoor ik net, moet dus weer goed werken allemaal

De plaatjes bij de film komen er niet op bij mij.
Kan ook aan de comp. liggen, weet het niet

dat is raar... heeft iemand anders dit ook?

o wacht, is opgelost

het is weer mogelijk om films toe te voegen.. heb het niet echt helemaal getest nog dus mocht je nog een foutmelding tegen komen..

its my life
Jordy schreef:
het is weer mogelijk om films toe te voegen.. heb het niet echt helemaal getest nog dus mocht je nog een foutmelding tegen komen..

En de reden om dit topic na drie jaar omhoog te schoppen is...?

mag wel dicht

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:45 uur

geplaatst: vandaag om 09:45 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.