menu

De Site / Algemeen / Donor MM

zoeken in:
Altijd teveel achter de negatieve lijn.... Neh, mijn insteek is altijd dat iets waarin je plezier hebt gewoon moet blijven bestaan..... Doneren is voor mij de normaalste zaak van de wereld als het om zoiets goeds gaat als MM......

Ik pm je het bankrekeningnummer wel.

Alvast bedankt.... you're a Goodfella...

I know.

Het banknummer is nogal een relatief he...

Ik hou m'n bek wel, als we de opbrengst maar delen, hehe...

Prima, als Liwwie bereid is de bijdrage wat te verhogen.

gotti schreef:
Ik hou m'n bek wel, als we de opbrengst maar delen, hehe...

You gotmi there.....

Goodfella vertelde me al dat er hier eigenlijk niet wordt gedoneerd.... Tja ik kom uit donkere internetkrochten waar de owner voorziet en het lid als hij wil een bijdrage mag leveren.....

Blijf vrijwillig doneren trouwens een goed iets vinden.....

Jordy (admin)
Bedankt voor je aanbod. Een paar jaar geleden (na de actie van eerder dit topic) heb ik besloten de kosten van de site te gaan betalen van reclame inkomsten, en dat gaat gelukkig nog steeds prima. Doneren is dus niet nodig.

Of je moet Jordy's jaarlijkse vakantie willen sponsoren natuurlijk...

Gast
geplaatst: vandaag om 14:27 uur

geplaatst: vandaag om 14:27 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.