- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Meest besproken film op MovieMeter
Meest besproken film op MovieMeter

Tha-Joker
-
- 1048 berichten
- 927 stemmen
Bij Avatar (2009):
Is dit nou eigenlijk de meest besproken film op deze site? Kan je dat ergens zien? Hij is The Dark Knight al voorbij.

Miss Sway
-
- 322 berichten
- 0 stemmen
Met dank aan jou. Heb jij je eigen posts wel eens geteld op dit stukje Avatar forum? Alleen op deze pagina domineer je al in hoeveelheid geloof ik

boozebelly
-
- 1428 berichten
- 1870 stemmen
Ik kan mij niet eens herinneren dat ik een bericht van Tha-Joker tegen ben gekomen bij een andere film

Tha-Joker
-
- 1048 berichten
- 927 stemmen
Hhahahaaa, tja dit forum wordt tenminste snel gereageerd. Maar als je even op mijn profiel kijkt kan je denk ik wel zien dat ik ook op heel wat andere films reageer.
En ik domineer alleen deze pagina. Daarvoor kon ik het allemaal niet bijhouden. Maar mijn vraag is nog niet beantwoord . Is iemand al een film tegen gekomen met meer dan 277 pagina's?

Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Is iemand al een film tegen gekomen met meer dan 277 pagina's?
Neen, en zo een film is er ook niet.
En ik ben ook nog geen film tegengekomen met zoveel pagina's vol off-topic gezeik. Hier mogen minstens 100 pagina's geschrapt worden.

Miss Sway
-
- 322 berichten
- 0 stemmen
Tjah daar kan ik je geen ongelijk in geven. Ook dit is eigenlijk off-topic, dus je doet gewoon lekker mee met zeiken

Tha-Joker
-
- 1048 berichten
- 927 stemmen
Whahahaaa inderdaad, maar het blijft bijzonder dat een film zoveel reacties en meningen op kan roepen.

planet_of_death
-
- 3962 berichten
- 178 stemmen
Niet zo gek natuurlijk. Heel wat mensen hebben m gezien.

ehs21
-
- 615 berichten
- 292 stemmen
Ja maar The Godfather hebben ook heel wat mensen gezien en staat bovendien op nr.2 in de top 250. Toch haalt die film "maar" 85 pagina's, bijna 200!!! minder dan Avatar dus.

panjoe
-
- 240 berichten
- 670 stemmen
Omdat over The Godfather de meningen minder verdeeld zijn. Omdat het verhaal zo goed in elkaar zit denk ik .

JacoBaco
-
- 10552 berichten
- 2293 stemmen
The Dark Knight was lange tijd koploper met het aantal reacties.
Maar die kruipt inmiddels langzaam richting de 214 pagaina's.
Recente films krijgen nou eenmaal meer aandacht.
The Shawshank Redemption heeft best veel pagina's, maar dat is de nummer 1 en er zijn heel erg veel mensen waaronder ik, die het daar echt niet mee eens zijn.

Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Het aantal pagina's is natuurlijk geen maatstaf voor veel besprokenheid, dan zou je toch echt de onzin berichtjes er uit moeten filteren, en het user aantal die post etc.

rep_robert
-
- 27114 berichten
- 3750 stemmen
JacoBaco zegt het goed, vooral nieuwe (bios)films worden veel besproken, ook omdat er vaak nieuwe leden bij komen die vaak op de nieuwere films als eerste stemmen. Ook omdat films als Avatar denk ik het meest recent gezien zijn en ook verschillende emoties bij mensen oproept. Zoals Box-Office hits e.d.
Iets wat "oude" films over het algemeen niet zoveel hebben hier op MovieMeter.
Ook de onzinberichten zorgen voor veelbesprokenheid denk ik NW

Tha-Joker
-
- 1048 berichten
- 927 stemmen
Het aantal pagina's is natuurlijk geen maatstaf voor veel besprokenheid, dan zou je toch echt de onzin berichtjes er uit moeten filteren, en het user aantal die post etc.
Ik denk dat je dit grotendeels wel kan meten met het aantal pagina's. Want de grote hoeveelheid onzin heeft vaak wel met de film te maken. Zoals het technische gezeur enzo.

Q Jones
-
- 3214 berichten
- 2606 stemmen
Ik denk dat de expendbles dit alles gaat overtreffen die film is nog niet eens uit en heeft nu al 28 pagina's

chevy93
-
- 12600 berichten
- 1187 stemmen
Avatar is natuurlijk de ideale film voor discussie

Kevin13
-
- 14947 berichten
- 0 stemmen
Ik denk dat de expendbles dit alles gaat overtreffen die film is nog niet eens uit en heeft nu al 28 pagina's
Avatar had ook zoveel pagina's voor hij uit was. Misschien zelfs meer.

Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ook de onzinberichten zorgen voor veelbesprokenheid denk ik NW
Zit wat in, die zijn nog meer besproken denk ik. Je hebt wel heel effectief mijn post ontkracht .

Tha-Joker
-
- 1048 berichten
- 927 stemmen
Maar we zijn het er dus overeens dat Avatar de meest besproken film is op deze site (maakt niet uit hoeveel onzin-pagina's daar tussen zitten). En hij wordt niet snel ingehaald want het aantal pagina's blijft groeien. Elke dag minstens 1 pagina. Das dus binnen een maand meer dan 300, komt ie dan in de Hall of Fame ofzo

rep_robert
-
- 27114 berichten
- 3750 stemmen
Misschien kunnen ze bij gebruikers(linksboven) een apart tabblad maken voor de toplijst van mensen die het vaakst bij Avatar hebben gereageerd
Er zijn meer dan 100 berichten gevonden die aan je zoekopdracht voldoen, alleen de eerste 100 worden getoond.
Kwam bij mijn username dit uit, jammer dat ik niet het exacte aantal te weten kan komen nu

Q Jones
-
- 3214 berichten
- 2606 stemmen
Wel jammer dat het avatar is, dat komt gewoon omdat er een hele hype over ontstaan is en dat iedereen hem heeft gezien en dan gaan mensen die geen verstand hebben van films daar ook over beoordelen. Dat vind ik een beetje jammer

chevy93
-
- 12600 berichten
- 1187 stemmen
Wat wil je dan? Een inburgeringstest aan nieuwe gebruikers voorleggen?

rep_robert
-
- 27114 berichten
- 3750 stemmen
Welke film in de top 25 heeft daar geen last van

BlueJudaskiss
-
- 11285 berichten
- 4704 stemmen
Wat wil je dan? Een inburgeringstest aan nieuwe gebruikers voorleggen?
Mmm.... eigenlijk geen gek idee. Het aantal users (op het moment van schrijven 111.476) zou er in elk geval een stuk lager door worden.

neo
-
- 15379 berichten
- 9095 stemmen
Berichten verplaatst naar De Site > Algemeen > Het grote opmerkingen / feedback topic