Premature (2014)

geregisseerd door Dan Beers
met Alan Tudyk, Craig Roberts en Katie Findlay

Rob staat voor de grootste dag in zijn leven. Hij moet een toelatingsgesprek op een college volgen, zijn hoofd koel houden nu Angela eindelijk interesse in hem toont en om gaan met zijn beste vrienden nu hij beseft dat het einde van de middelbare school nadert. Als de druk toeneemt, gebeurt er iets vreemds. Hij herbeleeft de dag telkens opnieuw. Hij zal nu een manier moeten vinden om de cyclus te doorbreken voordat hij zijn verstand verliest.

avatar van Mescaline
Mescaline (moderator)
Vermakelijk en makkelijk wegkijkend filmpje die gedeeltelijk het plot gebruikt van Groundhog Day maar daar een leuke twist aan geeft.
Het einde is natuurlijk ontzettend voorspelbaar, maar filmpjes als dit kijk ik niet voor de originele eindes

Doet wat het moet doen, zeker geen verkeerde comedy.

avatar van Noodless
Viel mij erg tegen....
Veel puberale jokes, op zich nog geen probleem, maar in de tweede helft van de film werd het wel veel van hetzelfde waarbij die jokes keer op keer terug komen waardoor de film een vervelende zit werd.
Weinig echte grappen en een paar vervelende en oninteressante personages. 3/10

avatar van schumacher
Zo'n filmpje dat eens leuk is om eens gezien te hebben met hier en daar wat leuke dingetjes in en een paar mooie dames is altijd mooi meegenomen.
Jeudig filmpje wel maar kon er nog net mee door.

avatar van Chelsea94
film begint leuk maar valt op een moment continu in herhaling. dit is ook het idee vna het verhaal maar is niet echt leuk uitgewerkt. de film wordt hier uiteindelijk saai door.

avatar van the hustler
Groundhog Day voor rukkende pubers.