Ækte Vare (2014)

Alternatieve titel: Flow

Denemarken

geregisseerd door Fenar Ahmad
met Kian Rosenberg Larsson, Ali Sivandi en Rasmus Hammerich

Michael is een Deense jongen die opgroeit in een woonproject met voornamelijk buitenlandse immigranten. Samen met een groep jeugdvrienden maakt hij muziek. Hij is duidelijk het talent van de groep. Dit trekt de aandacht van de gevestigde rapper Apollo, die Michael bombardeert als zijn ghostwriter. Dit betekent echter wel dat Michael verder moet zonder zijn vrienden en de ongeschreven wetten van de loyaliteit moet breken.