Take Care (2014)

Komedie / Drama

geregisseerd door Liz Tuccillo
met Leslie Bibb, Thomas Sadoski en Martin Ireland

Frannie (Leslie Bibb) wordt ontslagen uit het ziekenhuis nadat ze is aangereden door een auto. Thuis aangekomen begint ze te beseffen dat er niemand voor haar wil zorgen. Nadat ze is genegeerd door haar zus, haar beste vriendin en haar buurman, vraagt ze met tegenzin om hulp bij haar ex-vriendje.

Een nietszeggende, clichématige komedie over liefde en verantwoordelijkheid met nog wel een paar leuke scènes en, hoewel voorspelbaar, een bizarre ontknoping. De regisseuse vond ik klaarblijkelijk niet nodig om tijd in de personages te investeren; daardoor werden ook die niet interessant.