• 8.518.229 stemmen

Met onder meer: James Arnold Taylor, David Kaye en Jim Ward

Releasedatum: 20 april 2016

Plot Ratchet and Clank

"Kick Some Asteroid."

Ratchet and Clank vertelt het verhaal van twee onwaarschijnlijke helden die proberen een verachtelijke alien, Chairman Drek, ervan te weerhouden elke planeet in het Solana sterrenstelsel te vernietigen. De twee stuiten op een gevaarlijk wapen dat in staat is hele planeten te vernietigen. Ze moeten samenwerken met een team kleurrijke helden genaamd The Galactic Rangers om het sterrenstelsel te redden.

imageimageimage

Cora Veralux (stemrol)

Elaris (stemrol)

Captain Qwark (stemrol)

Dr. Nefarious (stemrol)

Brax / Solana Trooper (stemrol)

Zed / Blarg (stemrol)

avatar van the marsh

the marsh

Dit kan tof worden.

Ik was vroeger dol op de games.

avatar van jumpstylemovie

jumpstylemovie

Ongelooflijk.

De PS2 games zijn klassiekers. Na Jak & Daxter het beste wat je kan kopen voor die console.

De PS3 games zijn al stukken minder en met name het character design is zwaar achteruit gegaan. Ik vind het een dom idee.

avatar van MDRAIJER

MDRAIJER

Dit is een van de weinige films van 2015/2016 waar ik me echt op verheug. Zoals ik in de trailer zie is het weer de klassieke Ratchet & Clank humor wat ik vooral in de eerste 3 Playstation 2 spellen geweldig vond.

kappeuter (crew films)

Vanaf 20 april in de bioscoop (eOne)

avatar van DutchTakeshiro

DutchTakeshiro

Dit kan weleens een leuke film worden! De humor in de games is in ieder geval geweldig

avatar van MDRAIJER

MDRAIJER

Raad eens wie er aankomende week in de bioscoop te vinden is?

avatar van Ragie1971

Ragie1971

Ik verheug me op deze film,ik ben momenteel de nieuwe game op PS4 aan het spelen die deels een remake is maar massale nieuwe toevoegingen kreeg.

De game is dan ook oogverblindend.

avatar van John Milton

John Milton

avatar van YouDrunkGoHome

YouDrunkGoHome

Gelukkig is de game wel erg goed!

avatar van Confusie

Confusie

De game is erg lekker en daar zit de film door middel van cutscenes ook in verweven.

Dus dit is waarschijnlijk vrij overbodig inderdaad.

Toch zou ik 'm voor de grap wel een keer willen zien.

Al zie je mij er niet voor naar de bios huppelen.

avatar van filmkul

filmkul

Doorsnee tekenfilm. De vaart zit er goed in en de film bevat heel wat actiescenes. Maar zoals gezegd, is het allemaal vrij standaard. Het verhaal is zeer voorspelbaar en biedt geen verrassingen. Visueel is het ook niet zo bijzonder. Voor kinderen best leuk, voor volwassenen... 2.5

avatar van _Casper_

_Casper_

ben fan van de serie maar hier was niks bijzonders aan

avatar van lezertje

lezertje

‘Ratchet & Clank’ is het zoveelste bewijs dat het verfilmen van games een hopeloze zaak is en blijft. De non-stop actie en overkill aan geluidseffecten en gegil van de personages kunnen het gebrek aan een verhaal niet camoufleren. Na 35 humorloze minuten gekeken te hebben naar een wirwar van ongecontroleerde beelden en een denderende soundtrack vond ik het genoeg en werd het tijd voor een fijne Disney tekenfilm met leuke meezing liedjes.

avatar van keimpeS

keimpeS

Ik kon toch wel van deze animatie film genieten, lekker snel en veel actie, kijkt lekker weg & mooi geluid! (ik vond het helemaal geen overkill) Ik ben verder niet bekend met de game, maarja ben ook geen gamer...

avatar van Decec

Decec

Een goede animatie/actie/avontuur/komedie/familie/SF film...

Leuk gemaakt animatie...

Prima verhaal...

Prima achtergrond geluid/muziek

(Dolby Digital)...

Prima mooi HD kwaliteit breedbeeld...

avatar van coumi

coumi

In ieder geval een animatiefilm die wat afwijkt van het al te traditionele wat bij dit genre lijkt te horen. Af en toe redelijk gewelddadig, hoog tempo, weinig emotie en sentiment....Geen werkje waar je met de hele familie naar toe moet want er zullen best wat gezinsleden zijn die er niets aan vinden. Zelf vond ik het best te doen. Geen hoogvlieger, simpel verhaal en soms kinderachtige woordspelingen(let op de namen van de schurken), soms wat rommelig, maar het is in zijn totaliteit weer eens wat prettig anders. Bovendien heb ik de boeven van dienst Stallone en Giamatti de laatste tijd nog nooit zo goed gezien als in deze animatie .