• 11.256 nieuwsartikelen

Geregisseerd door: Gil Junger

Met onder meer: Francia Raísa, Mike Mizanin en Will Greenberg

Gesproken taal: Engels

Plot Christmas Bounty

Tara heeft sinds kort verkering met een onderwijzer, wil daarom een normaal leven leiden en haar verleden als premiejager geheimhouden. Voor kerstmis keert ze met tegenzin terug naar huis om het familiebedrijf te helpen bij het vangen van een ontsnapte gevangene. Wanneer haar verloofde haar voor de feestdagen thuis opzoekt, doet ze al het mogelijke om haar wilde familiebedrijf en een ex-vriendje te verbergen.

logo tmdbimage

avatar van dvdcrusher

dvdcrusher

Francia Raisa is een leuke verschijning op het doek en daarmee is al het positieve gezegd over deze film. Jammer genoeg is dit een vrij matige komedie met hier en daar enkele leuke momenten. Ik ben geen kenner terzake maar het lijkt mij dat men geprobeerd heeft met een paar worstelaars uit WEE een film ineen te flansen. Vooral de rol van vader en moeder is bijzonder irritant en er wordt serious wat overgeacteerd, De versie die ik gezien heb duurde slechts 70 minuten, maar dat was al lang genoeg, Wegens Francia toch 2,5 sterren,