Shuddh Desi Romance (2013)

Alternatieve titel: A Random Desi Romance

India
Komedie / Drama

geregisseerd door Maneesh Sharma
met Sushant Singh Rajput, Parineeti Chopra en Vaani Kapoor

Raghu heeft behoefte aan een vrouw in zijn leven. Gayatri heeft al wat ervaring en kent de klappen van de zweep. Tara weet wat het beste voor haar is, maar een beetje experimenteren kan nooit kwaad, toch? Wanneer hun levens elkaar kruisen wordt hun geloof en liefde op de proef gesteld. Iedereen wil het allemaal hebben, de liefde, de seks, de relatie en de betrokkenheid. Maar wanneer ze het eenmaal hebben, blijkt het toch anders te zijn dan als ze zich hadden voorgesteld.

Vrolijke satire over de vertwijfeling bij jongeren in India, die klem zitten tussen hun eigen gevoelens over liefde en binding én de vastgeroeste huwelijkstradities (gearrangeerde huwelijken). De cast is goed bezig, waarbij vooral de “ondeugende” en guitige Parineeti Chopra met een aanstekelijke vertolking in het oog springt.