Aimer, Boire et Chanter (2014)

Alternatieve titel: Life of Riley

Frankrijk

geregisseerd door Alain Resnais
met Sandrine Kiberlain, André Dussollier en Sabine Azéma

Een vriendengroep komt tot de ontdekking dat één van hen nog maar enkele maanden te leven heeft. Na diens plotselinge overlijden treffen de drie stelletjes elkaar weer. Het tragische verlies zal verrassende effecten op de vriendenkring hebben.

avatar van xgogax
De eerste stills zien er best interessant uit : Aimer, Boire et Chanter (2014) - le-pacte.com

avatar van beavis
nu de cinepremieres er niet meer zijn, en Resnais ook niet meer, hoop ik dat er toch minstens één distributeur zo vriendelijk kan zijn om deze laatste film nog naar de Nederlandse bioscopen te halen
pretty please

avatar van xgogax
Niet verwacht dat Aimer, Boire et Chanter (2014) de zwanenzang van deze legendarische cineast zou zijn .
De trailer ziet er fenomenaal uit ! Zo te zien heeft Alain Resnais zijn carrière naar alle waarschijnlijkheid in stijl met een knaller beëindigd !

avatar van Verhoeven
beavis schreef:
pretty please
Denk het niet. Maar vandaag vernam ik wel dat de artistiek directeur van het Filmfestival van Gent erg te spreken was over de zwanenzang van Resnais. Dus hele grote kans dat je hem daar kunt gaan zien.

avatar van xgogax
Aimer, boire et chanter (2014) is een ' toneelachtige ' film van Resnais en lijkt wat dat betreft een beetje op zijn vorige film Vous n'avez encore rien vu (2012) , al vind ik Aimer, boire et chanter (2014) wel speelser en interessanter dan z’n voorganger .

**** / ***** , kan ooit meer worden ...

avatar van Prinz
Heeft dit een release gekregen? Ben wel benieuwd naar het sluitstuk van deze grote regisseur.