Bloodline (2013)

Horror

geregisseerd door Matt Thompson
met Matt Thompson, Kimberly Alexander en Jesse Kristofferson

De leerling Brett Ethos laat zijn geloof voor wat het is. Hij komt er echter achter dat zijn bloedlijn wordt nagejaagd door het echte kwaad. Tijdens een trip met zijn vrienden en een oude vlam gaat hij een blokhut bekijken die aan hem nagelaten is door zijn familie. Daar ontdekt hij zijn ware achtergrond.

HALVE TAMME.

avatar van 606
Ik heb het gezien toen straks, zeker wel een aardige film. Geen hoogstaand werkje maar normaal. Camera werk is oke, en acteren was ook niet slecht. Komt bij mij niet als amateuristisch over.

HALVE TAMME.
606.

Ben hem nu aan het pindakazen, ik ben benieuwd.

avatar van kleintje 2
Als ik deze eenmaal heb gekeken ben ik aan een marathon van slechte horror films begonnen. Ik heb er al 3 en er komen er nog meer bij.

avatar van kleintje 2
Puur uit medeleven geef ik deze film van mijn marathon een 1,5*. Het was leuk idee en het begon goed, maar viel uiteindelijk toch terug. Het verhaal liep warrelig terwijl het aan het begin sterk stond. Het slechte einde heeft het voor mij duidelijk kunnen maken dat ze geen initiatief hebben genomen om er iets van te maken. Ik noem ook niet echt horror, maar gewoon een slechte Thriller, terwijl ze er echt wat van hadden kunnen maken.

DIT IS EEN VAN DE FILMS VAN MIJN HORRRORFILM LIJST DIE EEN ECHTE HORRORFILM HAD KUNNEN WORDEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Echt jammer zeg. Ik ben zeer teleurgesteld.