Volg jij MovieMeter al op Facebook?
MovieMeter op Facebook

Steel Magnolias (2012)

Drama / Romantiek

geregisseerd door Kenny Leon
met Queen Latifah, Condola Rashad en Alfre Woodard

Shelby (Condola Rashad) is een aanstaande bruid die verneemt dat ze geen kinderen kan krijgen. De volgende dag starten alle voorbereidingen voor de bruiloft in het plaatselijke kapsalon, Truvy's Beauty Salon. . Wat begint als een luchtig verhaal wordt eerder een tragedie wanneer een lid van het groepje sterft.

Dick2008

avatar van des1
1 Stem maar...??? IK heb indertijd het origineel gezien. Bit of a tearjerker.

avatar van Decec
Een goede drama/romantiek TV Movie...
Goed verhaal...
Goed acteerwerk...
Wel een bekende actrice Queen Latifah en ook een
bekende actrice Phylicia Rashad (The Cosby Show)...
Mooi HD kwaliteit breedbeeld...
Prima achtergrond geluid/muziek
(Dolby Digital)...