Angels with Broken Wings (1941)

Komedie / Romantiek

geregisseerd door Bernard Vorhaus
met Katharine Alexander, Sidney Blackmer en Binnie Barnes

De weduwe Charlotte Lord is inmiddels de veertig gepasseerd. Ze is eigenares van de meest modieuze kledingwinkel in Manhattan en ze staat op het punt met de rijke zakenman Guy Barton te trouwen. Dit huwelijk heeft de volledige goedkeuring van Charlotte's drie dochters, Jane, Marilyn en Leni, en hun twee vriendinnen, Lois en Mary Wilson. Maar vlugge echtscheidingen in Mexico zijn in de VS onwettig verklaard, zodat Guy nog steeds getrouwd blijkt met Sybil Barton. De gewetenloze Sybil, die op rijke mannen valt, heeft hem 12 jaar geleden verlaten. Ze eist dat Guy haar $ 250.000 geeft voor zijn vrijheid.