Man to Man (1930)

1 stem

Misdaad / Drama

geregisseerd door Allan Dwan
met Phillips Holmes, Grant Mitchell en Lucille Powers

Mike Bolton is topatleet aan de universiteit. Zijn vader zit al 18 jaar in de cel omdat hij de moordenaar van zijn broer doodschoot. Mike schaamt zich daarvoor en keert terug naar zijn geboorteplaats en gaat werken bij een bank. Dan wordt zijn vader vrijgelaten. Mike heeft daar problemen mee, hij wil liever niets met zijn vader te maken hebben, hij heeft het gevoel dat mensen hem veroordelen vanwege zijn vader. Maar zijn vader wil graag een vriendschappelijke relatie met hem aangaan. Zijn vader gaat werken als kapper in een zaak tegenover de bank waar Mike werkt, dus ze zien elkaar regelmatig. Maar Mike blijft zich afstandelijk tegenover zijn vader gedragen. Mike wil graag de stad verlaten samen met zijn vriendin Emily. Dan wordt hij beschuldigd van diefstal.