Mauvaise Fille (2012)

Frankrijk

geregisseerd door Patrick Mille
met Izïa Higelin, Arthur Dupont en Carole Bouquet

Louise verneemt dat ze zwanger is en tegelijkertijd dat haar moeder ernstig ziek is. Ze wordt geconfronteerd met geluk en schuldgevoelens, euforie en verdriet, liefde voor haar kindje, maar ook genegenheid voor haar moeder. En dat alles moet ze nu gedurende negen maanden verwerken en ermee omgaan.

avatar van arno74
Interessante drama die zich laat bekijken. Het plot is interessant genoeg, maar de uitwerking laat helaas te wensen over. Op alle fronten ontbreken de puntjes op de i, waardoor je telkens het "net niet" gevoel hebt. Het gebruik van flashbacks, het acteerwerk, het verhaal, kon allemaal net een beetje beter.

Desondanks is het zeker geen slechte film, ik had er alleen wel meer van verwacht.