Fig Leaves (1926)

geregisseerd door Howard Hawks
met George O'Brien, Olive Borden en Phyllis Haver

New York, 1926. Adam Smith is een loodgieter die net kan rondkomen. Zijn vrouw Eva is zeer ontevreden over haar leven en klaagt dat ze geen luxekleding bezit. Door een auto-ongeluk trekt een winkel met deftige kleding aan de Fifth Avenue Eva’s aandacht. Mede uit eigen belang raadt Eva’s beste vriendin Alice Atkins haar aan daar een baan aan te nemen als model en ze wordt vervolgens door de eigenaar Josef André aangenomen. Maar wanneer Adam zijn vrouw in ondergoed in André’s winkel ontwaard, wordt hij boos en wil hij haar nooit meer zien.