Terminal Virus (1995)

1 stem

Horror / Sciencefiction

geregisseerd door Dan Golden
met Bryan Genesse, James Brolin en Kehli O'Byrne

Na een nucleaire oorlog is niet alleen de aarde verschroeid, maar er heerst ook een biologische plaag waardoor seks tussen mannen en vrouwen uit den boze is. De twee sexen proberen elkaar uit te roeien. Er is ook een vredelievende commune waar mannen en vrouwen vreedzaam naast elkaar leven, omdat een professor het medicijn heeft uitgevonden om het terminale virus uit te roeien. De leider van het mannenleger vind dit echter geen goed idee en moordt de commune uit. Hij heeft echter niet gerekend op de zoon van de professor die het werk van zijn vader wil voortzetten en wraak wil.

Iemand die hem heeft?