Bella Addormentata (2012)

Alternatieve titel: Dormant Beauty

Italië / Frankrijk

geregisseerd door Marco Bellocchio
met Isabelle Huppert, Alba Rohrwacher en Maya Sansa

De film speelt zich af op verschillende locaties in de laatste zes dagen van het leven van Eluana Englaro. Eluano is een jonge vrouw die zeventien jaar in een vegetatieve toestand heeft geleefd. Een mozaïek van meerdere, met elkaar verbonden personages, gaan in op de vragen over de zin van leven en hoop.

In competition at the next Venice Film Festival.

avatar van xgogax
Nieuwe film van Marco Bellocchio . De trailer ziet er fantastisch uit !