Spaceship (2016)

Verenigd Koninkrijk

geregisseerd door Alex Taylor
met Alexa Davies, Antti Reini en Lara Peake

Lucidia is een tiener en 'cybergoth' wiens moeder zeven jaar geleden op mysterieuze wijze stierf in het zwembad van de familie. Haar vader Gabriel is een archeoloog die dit niet heeft kunnen verwerken. Wanneer Lucidia plotseling verdwijnt bij een schijnbare ontvoering door buitenaardse wezens, wordt Gabriel gedwongen om contact op te nemen met haar zonderlinge vrienden en ontmoet hij Tegan, een meisje geobsedeerd door eenhoorns en zwarte gaten. Gabriel gaat koortsachtig op zoek naar zijn dochter in een vreemde wereld.