You're the One (Una Historia de Entonces) (2000)

Alternatieve titel: You're the One

Spanje

geregisseerd door José Luis Garci
met Lydia Bosch, Julia Gutiérrez Caba en Juan Diego

Spanje, 1940. Julia, een schrijfster en de dochter van een bankdirecteur, komt in een diepe depressie terecht wanneer haar minnaar, de schilder Jose Miguel, gevangen wordt genomen omdat hij zich tegen het regime verzet. Julia beslist nu om het kleine dorpje Sella Cerralbos te bezoeken waar ze veel tijd doorbracht tijdens haar jeugd. Ze verblijft bij haar tante Gala en haar twee kinderen. Julia blijkt er bovenop te komen als Juanito en Orfeo verliefd worden op haar maar dan krijgt ze te horen dat Jose Miguel is gestorven in de gevangenis.