• 8.303.631 stemmen

Genre: Drama

Oorsprong: Australië

Geregisseerd door: Rolf de Heer

Met onder meer: Dan Wyllie, Bojana Novaković en Gary Waddell

IMDb beoordeling: 5,8 (641)

Plot The King Is Dead!

"Love Thy Neighbour"

Tijdens een open huis-dag in een rustige groene wijk vinden scheikundeleraar Max en belastingadviseur Therese hun droomhuis. Nietsvermoedend kopen ze het huis en maken ze kennis met de buren: een leuke familie aan de ene kant en een "interessante" familie aan de andere zijde. Maar al snel blijken de interessante buren te veranderen in luidruchtig, ondraaglijk en gewelddadig. Als de politie machteloos staat en de advocaat van de gemeenschap oordopjes suggereert zijn Max en Therese gedwongen het probleem zelf op te lossen.

image

avatar van Movie-Addicted

Movie-Addicted

And your gym membership card, although I can't see how they'd use that Heerlijk!

Uiterst droog filmpje met een heerlijke mix van komedie en drama. Weliswaar geen hoogvlieger, maar zeker wel vermakelijk.

Er wordt goed geacteerd.

Heel herkenbaar gegeven.

3/5

avatar van Barry83

Barry83

Een vreselijk irritante, oersaaie en totaal niet boeiende film. Inderdaad een drama van een film, viel bijna in slaap

avatar van mansie3

mansie3

een film niet helemaal mijn smaak,maar heb toch gekeken.

ik zou er niet voor naar de bios gaan,maar goed,ieder zijn voorkeur.

gr.dick.

stinissen (crew films & series)

Best aardige film maar het is allemaal net niet desondanks wel vermakelijk met tv-ster Dan Wyllie ( ik ken hem van Love My Way ) in de hoofdrol.

avatar van TomPSV

TomPSV

Niet erg om een keer te kijken, al werd het nogal snel een beetje veel van hetzelfde. Op een gegeven moment was het wel duidelijk dat ze verschrikkelijke buren hadden. Je zat echt te wachten totdat er wat ging gebeuren. Uiteindelijk gebeurde er dan ook wel wat, maar dat was helaas vrij ongeloofwaardig. De humor was zo nu en dan aanwezig. Niet te veel en ook niet te weinig wat mij betreft. Het acteerwerk vond ik overigens wel zeer matig.

avatar van Oliveri

Oliveri

Best een aardige wegkijker

avatar van opa-ben

opa-ben

Aardige film, soms wat langdradig maar in ieder geval met een verrassend einde.