Mercy Island (1941)

geregisseerd door William Morgan
met Ray Middleton, Gloria Dickson en Otto Kruger

Warren Ramsey onderneemt met zijn vrouw Leslie en oude vriend Clay Foster een trip naar Florida Keys om daar te gaan vissen. Wat Leslie en Clay niet doorhebben, is dat Warren de laatste tijd last heeft van psychische problemen. Tijdens de trip verdenkt Warren zijn vrouw en zijn vriend er van een verhouding te hebben. Warren heeft zijn plannen al klaar met wat hij met de twee bedriegers zal doen, maar die plannen vallen in duigen wanneer ze een man ontmoeten. De man is arts en op de vlucht voor de wet, maar zegt onschuldig te zijn.