Bomba, the Jungle Boy (1949)

Alternatieve titel: Bomba

1 stem

Avontuur

geregisseerd door Ford Beebe
met Johnny Sheffield, Peggy Ann Garner en Onslow Stevens

De fotograaf George Harland en zijn dochter Pat trekken de jungle van Afrika in. Pat en haar gids raken op een gegeven moment ver verwijderd van hun basiskamp en de gids wordt aangevallen door een luipaard. Bomba, een jongen die in de jungle opgroeide, wil Pat redden, maar zij schrikt van hem en zet het op een lopen. Ze verdwaalt en men start een zoektocht naar haar. Pat zoekt Bomba weer op om hem te vragen haar terug te brengen naar het basiskamp. Als Bomba alleen op zoek gaat naar het basiskamp, wordt hij neergeschoten.