Lord of the Jungle (1955)

1 stem

Avontuur

geregisseerd door Ford Beebe
met Johnny Sheffield, Wayne Morris en Nancy Hale

Dit is het laatste deel van de 12 films die er gemaakt zijn over Bomba, de Jungle Boy. In deze film wordt Bomba gevraagd om drie jagers te helpen bij het vermoorden van de olifanten in de jungle voor hun vacht. Maar Bomba is een vriend van de olifanten dus hij heeft helemaal geen zin om hen te vermoorden. Maar de jagers die zoveel mogelijk olifanten willen vermoorden, binden Bomba vast en laten hem achter samen met drie wachters. Gelukkig is er nog een vrouw die hem wil helpen ontsnappen en hem wil helpen de olifanten te redden