Mais Qui A Retué Pamela Rose? (2012)

Alternatieve titel: F.B.I. Frog Butthead Investigators

1 stem

Frankrijk

geregisseerd door Olivier Baroux en Kad Merad
met Kad Merad, Olivier Baroux en Omar Sy

Wanneer hij een oproep van de sheriff van Bornsville krijgt waarin vermeld wordt dat de doodskist van Pamela Rose gestolen is, ziet agent Douglas Riper hier de gelegenheid in om de banden met zijn vroegere partner Richard Bullit aan te halen. Bullit is een ex-vriend waarmee hij sinds jaar en dag ruzie heeft, als gevolg van een onfortuinlijke geschiedenis over een vrouw en de Renault Fuego. De twee oude glorieën van de FBI zullen elkaar dus terugvinden in hun onderzoek naar deze heiligschennis. Ze weten echter niet dat ze in werkelijkheid in de val lopen van een man die tegen beiden wrok koestert. Ze weten ook niet dat ze weldra de enige personen zijn die op de hoogte zullen zijn van een moordcomplot op de president van de Verenigde Staten.