Butcher Boys (2012)

Alternatieve titels: Boneboys | Bone Boys

Horror / Actie

geregisseerd door Duane Graves en Justin Meeks
met Ali Faulkner, Edwin Neal en Marilyn Burns

Een verjaardagsfeest in een restaurant leidt ertoe dat Sissy, haar broer Mikey en hun vrienden Kenny en Barbie oog in oog komen te staan met de donkere wereld van de Boneboys. De Boneboys zijn jagers die mensenvlees verhandelen. Zij hebben het nu gemunt op het groepje feestgangers.

avatar van tattoobob
Lekkere poster

avatar van tattoobob
Met wat meer budged had deze film best redelijk kunnen worden....het ziet er vaak een beetje goedkoop uit.
Verder best een hysterische film...daar hou ik wel van!!!

avatar van xxsilversurferxx
zonde van mijn tijd .geen verhaal ,slechte acteurs

avatar van Shinobi
"You think you're gonna get out of here?"

Van de schrijver en producer van The Texas Chain Saw Massacre (1974), dus ik had wel goede hoop in deze horror. Helaas blijkt het tegendeel waar te zijn.

Qua verhaal deed het eerste deel me denken aan Judgment Night (1993) en later volgt Butcher Boys meer zijn eigen pad. Jammer voor de film dat het me simpelweg niks deed, dit is mede te danken aan het erg matige acteerwerk en de domme acties van de verscheidene personages. Het ging werkelijk nergens meer over. Dat er dan tegen het einde aan nog een soort kopie van Leatherface inclusief kettingzaag kwam opdraven ging er bij mij niet meer in. Om het over het vage einde al helemaal niet te hebben.

Daarnaast zag het er wel erg goedkoop uit, het zou zo uit de jaren '80 kunnen komen met de daarbij behorende stereotype typetjes. Dat is ook af te zien aan de gore of beter gezegd het gebrek aan gore. De camera draaide veelal weg bij de smerige stukken en de effecten die er gebruikt werden zagen er gewoonweg niet uit.

Al met al best pover te noemen, eentje om over te slaan.

Kleine 1,0 sterren.

avatar van joey1973
Jammer, was een hoop meer van te maken. Vooral de dialogen waren tenenkrommend slecht en het verhaal toonde enorme gaten en als je dan wat meer uitleg of diepgang verwachtte, was het er gewoon niet, acteerwerk was inderdaad niet al te best....

avatar van Noodless
Chaotisch werkje !

Het eerste gedeelte viel nog wat mee, maar de voortdurende achtervolgingen werkten na een tijdje ook niet meer. Veel van hetzelfde, spanning op een laag pitje en belabberde acteurs die de Boneboys vertegenwoordigen. In het tweede gedeelte is het gewoon één chaos van personages, rare handelingen en een verhaal waar totaal geen lijn meer in zit. En het slot kon ook wel tellen. Het gegrom begon op het einde ook irriterend te werken. 2/10

avatar van Boeikens
Men lokt met TCM maar zit helemaal niet in diezelfde liga!

Een genre wat ik wel leuk vindt en ergens hoopte ik op iets in de richting van TCM en Wrong Turn maar de uitwerking was dermate slecht dat het in mijn ogen eerder een flop werd.
De opbouw, acteren, sfeer of spanning, allemaal vrij zwak. Ook de gore die ik hier had verwacht was zeer tegenvallend, en dan het einde, al helemaal een climax om snel te vergeten!

Povere 1,5*

avatar van umbra
Zo' foute boel deze b-film Nog wel amusant om 1 keer te kijken, verstand op 0 en laat u gaan met deze zeer foute en marginale karakters in deze film 4/10

avatar van Phantasm
Viel wat tegen, had hier wel wat meer van verwacht.