The Millionaire Tour (2012)

Actie / Thriller

geregisseerd door Inon Shampanier
met Dominic Monaghan, Jordan Belfi en Rick Gomez

Wanneer de vertegenwoordiger Greg Newman een taxi aanhoudt op het vliegveld, heeft hij geen idee dat hij op het punt staat de rit van zijn leven te nemen. Alles gaat goed totdat taxichauffeur Sammy de jonge vrouw Billie aanrijdt. Als Sammy Billie en haar metgezel Casper een lift aanbiedt naar het ziekenhuis, kapen ze echter de taxi en nemen Sammy en Greg als gijzelaar. Het blijkt dat de gijzelaars werken voor de machtige crimineel 'The Roman'. Volgens hem is Greg namelijk de sluwe ex-gevangene 'Julius Jacks' die miljoenen van hem gestolen heeft.

Film die zich voornamelijk afspeelt in een taxi, weinig actie en standaard verhaal.

Een plot die je al van kilometers ver ziet aankomen, erg cliché matig.

Geen aanrader.

avatar van Movie-Addicted
Thnx voor de tip!

(p.s. wou hem namelijk net gaan kijken.)

Ik kan natuurlijk niet voor jouw bepalen of jij deze film niet of wel goed vindt, maar dit is mijn mening.

Als je veel actie en een verassend verhaal verwacht of een ingewikkeld plot dan zit je bij deze film verkeerd.

Ik vond er weinig aan en te voorspelbaar en zelf een beetje saai.

Maar nogmaals dit is mijn mening en visie op deze film.

avatar van zyntex
halverwege afgezet totaal niet spannend

avatar van Chelsea94
zyntex schreef:
halverwege afgezet totaal niet spannend

Je kijkt hem niet af maar geeft wel een stem?Slaat helemaal nergens op.

avatar van Chelsea94
Ik vond dit dus een hele spannende film. Zelf hou ik van die "one location" movies en deze speelt zich dan ook haast de gehel speelduur af in een Taxi.
De acteurs zijn erg overtuigend en ik vind zelf Rick Gomez heel erg tof.

Er zitten veel wendingen naar het eind toe en het is echt niet zo voorspelbaar als iemand hierboven zegt.

Zeker het kijken waard als je van psychologische one location films houdt!