Keith Lemon: The Film (2012)

Verenigd Koninkrijk

geregisseerd door Paul Angunawela
met Leigh Francis, Laura Aikman en Verne Troyer

Keith Lemon droomt ervan een succesvol ondernemer te worden, net als zijn grote voorbeeld Richard Branson. Hij besluit zijn geboortestad Leeds te verlaten en naar Londen te trekken, waar hij in één nacht miljardair wordt. Het lot lijkt hem goedgezind, maar al snel blijkt het leven ook wreed te kunnen zijn...

Cohen is toch Engels?

avatar van jarno1975
Maar dat zijn Amerikaanse films, dat bedoelde ik

avatar van dope
Vreselijk irritante film! Ik geef niet snel n ½*, maar met zo'n verschrikkelijke hoofdrolspeler kan ik niet hoger stemmen...

avatar van henkula
Ik vond 'm wel grappig, zeker de leuke cast. Moet toegeven dat het niveau van de grappen erg laag is, daar is wel een aparte vorm van het Engels voor nodig.

avatar van D-ark
Zo niet grappig dat het weer grappig wordt en overgaat in zeer pijnelijk na te kijken. Dat is hoe ik me voelde toen ik dit gedrocht keek. Francis's is verre van een slechte comedy maker(kijk maar het soms geweldig soms tergende bo selecta) maar hier is het allemaal zo makkelijk maar vooral doelloos dat het gewoon niet blijft hangen en blijft sleuren en sleuren.