• 8.297.257 stemmen

Possessing Piper Rose (2011)

Drama / Horror | 90 minuten

Genre: Drama / Horror

Alternatieve titel: Possessed by Evil

Oorsprong: Verenigde Staten / Canada

Geregisseerd door: Kevin Fair

Met onder meer: Rebecca Romijn, David Cubitt, Isabella Cramp

IMDb beoordeling: 4,6 (412)

Plot Possessing Piper Rose

Joanna (Rebecca Romijn) heeft het moeilijk. Haar geliefde vader is pas overleden en haar aan Alzheimer lijdende moeder kwijnt langzaam weg in een tehuis. Bovendien doet ze met haar man Ben al heel lang verwoede pogingen om een kind te adopteren, maar het is alsof ze bij de instanties tegen een muur oplopen. Dan verschijnt adoptiebemiddelaar Lydia ten tonele. Zij voelt mee met het echtpaar en slaagt er op de een of andere manier in de bureaucratie te omzeilen. Joanna en Ben krijgen Piper toegewezen, een meisje van vier. Haar natuurlijke moeder zit in de gevangenis en het kind heeft behoefte aan een echt gezin. Maar al gauw gebeuren er vreemde dingen...

kappeuter (crew films)

Vanaf 21 augustus te koop op dvd onder de titel Possessed by Evil.

Schokkend Nieuws recensie

avatar van mrwhite

mrwhite

Mystique wants to be a mommy.

Een meer dan degelijke TV thriller met Rebecca Romijn dat hier en daar wat beter kon maar op de lange lijn best te toen is. Alleen de laatste 10 min vond ik een beetje teleurstellend maar dat is allom geweten bij TV films althans die dat ik gezien heb.

De poster hier op de site is echt wel pover in vergelijking met de knappe dvd hoes. Maar ik denk niet dat ze die gaan aanvaarden omdat ze de Alternatieve titel gebruiken op de hoes.

Best wel een klein aanradertje om een vrijdagavond mee te vullen. 3*

avatar van Phantasm

Phantasm

Niet echt goed en niet echt slecht, leuk om een keertje te hebben bekeken.

avatar van Stijn B.

Stijn B.

De finale is nog redelijk maar het ongelooflijk belabberde acteerwerk doet de film serieus veel pijn. Flauwe duivel !

avatar van vampyrmaiden

vampyrmaiden

heb me rot gezocht naar deze film, maar uiteindelijk toch nog bekeken. De titel klopt niet echt, want Piper is niet degene die bezeten raakt, eigenlijk raakt niemand bezeten (behalve oma dan eventjes). Ikzelf houd wel van occulte thrillers enzo en ik vond deze dan ook niet slecht, met een leuk eindje.

avatar van mirandatje

mirandatje

vampyrmaiden schreef:
hoi hoe heet de titel want ik kan hem ook niet vinden onder deze namen ik ziek me rot haha

avatar van Noodless

Noodless

Al wel...gezien zijn genre en dat het een tv-film is, vind ik deze film best wel geslaagd. De film is voldoende onderhoudend, het verhaal is oké en heeft een leuke afsluiter. Rebecca Romijn blijft overigens een mooie elegante verschijning. 6/10

avatar van Tiany

Tiany

Veel te voorspelbare “horror-drama”, ook naar de flauwe kant. Het acteren werkte me bij momenten danig op de zenuwen, kon het niet laten om af en toe op ff te duwen.