That Girl Montana (1921)

Western

geregisseerd door Robert Thornby
met Blanche Sweet, Mahlon Hamilton en Frank Lanning

Montana Rivers is door haar vader en valse pokerspeler Lee Holly opgevoed als een jongen. Wanneer Holly de stad wordt uitgezet, zoekt Montana haar toevlucht bij de indianen. Zij brengen haar vrouwelijke manieren bij en ze neemt de naam Tana aan. Ze wordt verliefd op de knappe, maar getrouwde mijnbouwkundige Dan Overton. Maar de slechterik Jim Harris, een kennis van Overtons, herkent Montana als het slechtgemanierde kind van Lee Holly. Montana wordt publiekelijk veroordeeld door zowel Harris als de jaloerse vrouw van Dan Overton.