• 8.303.820 stemmen

The Brooklyn Brothers Beat the Best (2011)

Komedie / Muziek | 98 minuten

Genre: Komedie / Muziek

Geregisseerd door: Ryan O'Nan

Met onder meer: Ryan O'Nan, Michael Weston, Arielle Kebbel

IMDb beoordeling: 6,5 (546)

Plot The Brooklyn Brothers Beat the Best

Alex is een emotionele puinhoop wiens leven in een steile neerwaartse spiraal zit. Jim is een asociaal buitenbeentje die bij zijn grootvader woont. Nadat ze beiden op straat worden gezet door hun band hebben ze geen andere keuze dan hun krachten te bundelen. Cassidy, een verveelde rock 'n' roller, probeert het stuntelige duo te ondersteunen, zeker met de 'Battle of the Bands' in aantocht.

kappeuter (crew films)

avatar van morpheus2000

morpheus2000

Het regiedebuut van de hoofdrolspeler. En ik moet zeggen dat ik het een bijzonder charmant debuut vindt. Goed geacteerd, prettige muziek die beide muzikanten ons voorschotelen en gewoon een leuk (met genoeg komische momenten) verhaal.

Daarbij is Arielle Kebbel ook totaal niet verkeerd om tegenaan te kijken gedurende de film....