Way for a Sailor (1930)

1 stem

Drama / Romantiek

geregisseerd door Sam Wood
met John Gilbert, Wallace Beery en Jim Tully

Het liefste wat de matroos Jack doet is varen op zee. Jack is een typische zeeman. Hij heeft altijd schulden en hij heeft in zeven havens in zeven gevangenissen gezeten. Het enige meisje waarop Jack probeert indruk te maken is Joan uit Londen. Zijn vrienden noemen haar echter 'de Eskimo'. Al twee jaar lang, telkens als hij aanmeert in de buurt van Londen, gaat Jack naar Joan toe, maar ook al twee jaar lang wijst Joan zijn dure geschenken af en negeert ze zijn avances. Ze wil niets te maken hebben met matrozen. Jack bedenkt een truck in de hoop dat Joan met hem wil trouwen.