Layla Fourie (2013)

Duitsland / Zuid-Afrika / Frankrijk / Nederland
Thriller

geregisseerd door Pia Marais
met Rayna Campbell, August Diehl en Jeroen Kranenburg

Een jonge alleenstaande moeder in Zuid-Afrika, wordt aangenomen als polygrafist, een baan waarin ze verdachten aan leugentests onderwerpt. In een omgeving van voortdurende leugens, wantrouwen en angst wordt Layla al snel zelf een verdachte.

Aangekocht door Wild Bunch.
EDIT: Vanaf 17 juli in de bioscoop

avatar van Decec
Een goed thriller film...
Goed verhaal...
Goed acteerwerk...
Mooi HD kwaliteit breedbeeld...
Perfect achtergrond geluid/muziek
(Dolby Digital)...
Niet slecht...

Raffael77
Uiters trage en saaie film met totaal geen diepgang.