ad
  • 8.178.957 stemmen

Hells Angels on Wheels (1967)

Drama | 90 minuten

Genre: Drama

Geregisseerd door: Richard Rush

Met onder meer: Adam Roarke, Jack Nicholson en Sabrina Scharf

Over Hells Angels on Wheels

"The shattering true story of the Hell's Angels of Northern California! The violence...The hate...The way-out parties...Exactly as it happens!"

Op het eerste gezicht is pompbediende Bobby blij dat hij eindelijk geaccepteerd wordt door de Hells Angels. Maar hij is geschokt als hij ziet dat ze werkelijk bruut en gewelddadig zijn en zelfs niet voor een moord omkijken. Bobby komt in de problemen als de leider's vriendin verliefd op hem wordt en hij met haar aanpapt.

imageimageimage

avatar van 93.9

93.9

uit mijn jaren van vhs-films met grote witte dozen die naar sigarettenrook walmden.

de tijd dat je 2 uur deed over een film uitzoeken in de videotheek en thuis kwam met de langste film....

alleen daarom 3 sterren

avatar van John Doe

John Doe

Dit is anders niet de langste.

avatar van CHRIS 81

CHRIS 81

IK zoek zo lang naar die film om te kopen maar je komt er niet aan .En de vraag is weten jullie nog iets waar ik hem kan kopen wel in nederland

avatar van moviemike

moviemike

Heb hem zeer toevallig gisteren in een plaatselijke videotheek te willebroek gehuurd op VHS. Een cassette uit de de tijd dat de videobanden nog naar de sigarettenrook walmden.

avatar van wallywalrus

wallywalrus

CHRIS 81 schreef:

Kijk maar eens op Ebay.

daar vond ik er zo 10 stuks.

alleen misschien geen ondertitels

Wally

avatar van goongumpa

goongumpa

Vrij braaf, pretentieloos, maar fijn genrefilmpje. Adam Rourke (van Dirty Mary Crazy Larry - fijne, gecontroleerde acteur) en een jonge Nicholson hebben een goede wisselwerking, de cinematografie van Laszlo Kovacs is uiteraard in orde, en af en toe zien we nog een leuke motorstunt. Geen Easy Rider, maar het is me ondertussen ook duidelijk dat die volkomen terecht op eenzame hoogte staat in het genre.