Fatal Call (2012)

Thriller

geregisseerd door Jack Snyder
met Jason London, Danielle Harris en Kevin Sorbo

Wanneer Mitch een nieuw leven wil opbouwen in de grote stad ontmoet hij Amy, die op stap is met collega's. Amy is een vrouw die buiten zijn bereik ligt, maar ze betrekt hem in een spannende romance. Al snel wordt Mitch beschuldigd van moord. Hij slaat op de vlucht, maar wordt onophoudelijk achtervolgd door zowel de wet als een onbekende moordenaar. Wanneer hij geconfronteerd wordt met zijn verleden en zijn huidige situatie, moet hij een ultieme oplossing bedenken voordat het te laat is.

B-fim zou een compliment zijn...
Slecht geregisseerd, slecht geacteerd, slecht gefilmd...waste of time.

avatar van oemoemenoe
Goeie film , goed verhaal en een lekker wijf(Stephanie Beran) in een bijrol maar het gegeven dat het verhaal door elkaar heen loopt is iiritant en schept onduidelijkheid.

avatar van Decec
Een goede thriller film..
Prima verhaal...
Prima acteerwerk...
Bekende acteur Kevin Sorbo ...
Prima camerawerk...
Mooi HD kwaliteit breedbeeld...
Prima achtergrond geluid/muziek
(Dolby Digital)...