New Order (2012)

Italië
Fantasy

geregisseerd door Marco Rosson
met Franco Nero, David Wurawa en Margherita Remotti

Het is het jaar 2033. De wereld wordt geteisterd door een virus dat al bijna 90 procent van de wereldbevolking heeft uitgeroeid. De steden zijn niet langer veilig bewoonbaar omdat de rottende lijken nieuwe ziektes verspreiden. Een stad genaamd New Birth City is door de overheid gecreëerd. De mensheid kan overleven in de stad en een geneesmiddel bedenken tegen het virus. Het onderzoek wordt geleid door Cornelius Van Morgen. Hij kiest vijf mensen en stopt ze in een oud huis dat dient als onderzoekslaboratorium. Terwijl hij de proefkonijnen observeert probeert hij een geneesmiddel te ontwikkelen.