• 8.299.970 stemmen

My Last Day without You (2011)

Komedie / Drama | 90 minuten

Genre: Komedie / Drama

Geregisseerd door: Stefan C. Schaefer

Met onder meer: Ken Duken, Nicole Beharie en Reg E. Cathey

Oorspronkelijke taal: Duits

Plot My Last Day without You

Tijdens een eendaagse zakenreis naar New York, wordt de jonge Duitse manager Niklas verliefd op de getalenteerde zangeres Leticia. Zijn werkdoel omvat het sluiten van een bedrijf dat niet langer winst genereert voor zijn baas. De beeldschone Leticia toont hem de wereld en emoties van Brooklyn, iets wat hij nog nooit eerder heeft beleefd.

imageimage

avatar van FullMoon

FullMoon

Mager verhaal.

gauke

Een verademing om eens een film te zien over een interraciale relatie waarin het zwart/wit verschil van geen enkel belang is. Helaas is de romantische komedie, met een niet sympathieke gevoelloze zakenman die gedurende het verhaal een zogenaamde goede kerel moet worden, te braaf en oppervlakkig. De cast speelt teveel op de automatische piloot: vlak en niet betrokken.

avatar van Re73

Re73

Twee totaal verschillende types die totaal geen raakvlakken hadden de klik was voor mij dan ook totaal ongeloofwaardig maar voor een film in dit genre een must! Deze film ben ik snel weer vergeten.