Germ (2013)

Alternatieve titel: Germ Z

Horror / Actie

geregisseerd door J.T. Boone en John Craddock
met Marguerite Mitchell, Michael Flores en Mark Chiappone

De militaire poging om een satelliet uit de ruimte neer te halen ontketent een epidemie in een afgelegen stadje. Hulpsheriff Max Brody en zijn vriendin Brooke moeten zich een weg banen door een leger aan geïnfecteerde burgers en soldaten, om zichzelf en elkaar te redden van een gruwelijke dood.

avatar van beegie
Niet veel bijzonders na een half uur maar op versnelde weergave gekeken

avatar van Noodless
Noppes !

Totaal niks nieuws onder de zon is op zich nog geen probleem, maar de uitvoering ervan wel.
Veel kreten, maar de geïnfecteerde burgers komen niet echt eng over gezien hun kreten en de zwakke make-up. Ook de gore valt tegen. Het verhaaltje zelf zit als los zand aan elkaar.
Geen enkel personage weet te boeien en spanning ontbreekt. 2/10