Open Road (2013)

Brazilië / Verenigde Staten
Actie / Drama

geregisseerd door Marcio Garcia
met Camilla Belle, Colin Egglesfield en Juliette Lewis

Angie (Camilla Belle), een jonge Braziliaanse kunstenares, verlaat haar oude leventje en begint aan een reis door het land. Angie vlucht voor haar verleden en is op zoek naar de fundamenten van haar bestaan, de zin van het leven. Angie zal niet alleen zichzelf vinden, maar ook liefde in al haar vormen...

avatar van narva77
narva77 (crew)
Met een klein bijrolletje voor ex-topvoetballer Ronaldo Luiz Nazario de Lima, beter bekend als Ronaldo!

avatar van blurp194
Dodelijk saai.

Terwijl er toch wel een interessant verhaal te vertellen is eigenlijk, en er komen ook nogal wat randjes aan bod die dan weer niet uitgewerkt worden. Jammer, dat had misschien net die extra inhoud gegeven die het verschil tussen saai en net niet helemaal spannend zou hebben gemaakt.

Camilla Belle doet haar naam eer aan, het is een mooie meid. Maar da's niet genoeg om de film te dragen. En verder, er gebeurt gewoon echt te weinig. Andy Garcia en Juliette Lewis komen langs als een soort cameo, een minuut screentime is al veel. Dus ook daar hoef je niet voor te kijken.