Firelight (2012)

geregisseerd door Darnell Martin
met Cuba Gooding Jr., Q'orianka Kilcher en DeWanda Wise

Dwayne Johnson (Cuba Gooding Jr.) is een vertrouwenspersoon in een vrouwengevangenis. Hij wijdt zijn leven aan het helpen van jonge vrouwen om hun zelfrespect terug te winnen, middels het zich dienstbaar opstellen jegens anderen. Johnson stimuleert de vrouwen om deel uit te maken van een eliteteam dat bosbranden bestrijdt en burgers helpt tijdens natuurrampen.

avatar van vranque
Tsja, wat moet je hier nu van zeggen. Degelijk, standaard tearjerker. Voegt niks toe, breekt niets af. Doorsnee oerdegelijk Amerikaans vermaak dus. Ik kan er niks mee maar loop er ook niet voor weg.

Veel te zoet in een film dat best wel potentie had gehad ook de casting door Q'orianka Kilcher als Caroline te nemen sloeg nergens op br wat een monster en ze had totaal geen charisma , jammer een gemiste kans.