Hatfields and McCoys: Bad Blood (2012)

Actie / Western

geregisseerd door Fred Olen Ray
met Jeff Fahey, Christian Slater en Perry King

Tijdens de Amerikaanse Burgeroorlog keert soldaat Asa McCoy na een hevig gevecht terug naar huis in West-Virginia. Onderweg komt hij zijn buren tegen, de Hatfields, die sympathisanten van de Confederatie zijn. Woedend over het feit dat één van hun buren strijd voor de Unie, schieten de Hatfields Asa neer, waarna er een decennia lange vete ontstaat tussen de families. Het wordt echter gecompliceerd wanneer twee jonge volwassenen van elke kant van de familie verliefd worden op elkaar...

avatar van trebremmit

Ziet er niet geweldig uit die trailer, ondanks de aanwezigheid van Slater lijkt dit weer zo'n goedkope dertien in een dozijn western te zijn.

avatar van Brix
Ja, weer een poging die bij voorbaat tot mislukken gedoemd is.
En dat ondanks een aantal bekende acteurs is de cast.

Enige moed en veel doorzettingsvermogen kun je Fred Olen Ray niet ontzeggen: Meer dan tachtig films maken en een bedroevend gemiddelde van 1,64 op MM.

avatar van Uzza_Sparta
trebremmit schreef:
... lijkt dit weer zo'n goedkope dertien in een dozijn western te zijn.

of nog een re-make van Shakespeare's Romeo & Julia?

avatar van fritsy
9de film al van slater in 2012 en het is nog maar juni.

avatar van schumacher
Een film waarvan ze zeker een goede film konden van maken maar ze hebben het niet ten volle benut, jammer.
De film is helaas onder de middelmaat, ik had er net voor blackthorn gezien wat een saaie film was en me nog geen klein beetje kon boeien, deze was gelukkig een tikkeltje beter op beide vlakken.
Daarvoor heb ik een punt gegeven en een punt voor het mooie kind in de film ( roseanne).
Het is geen film die ik kan of zal aanraden aan mensen, daarvoor is deze echt niet goed genoeg.

avatar van Pazmaster
Familievete met een Romeo en Julia verhaal. Redelijk saai en langdradig, ik had moeite om de aandacht vast te houden. Acteerwerk is matig en Slater past niet goed in de rol van Gouverneur. Hij is er gewoon het type niet voor. Dit waren 90 hele lange minuten. 2,5 ster

avatar van madmax1
Eens bekeken en moet zeggen begon niet verkeerd.
De setting en het filmen is alles niet des western te grauw en flets.
Het verhaal wordt goed verteld en bouwt ook enige spanning op ,
De hoofd rol speler Jeff Fahey voegt als gouverneur totaal niks toe ,
Rest van de cast zijn oudgediende die er nog wat van maken ,niet zo
slecht als wordt aangeven ,en ook geen aanrader.
Ga die andere met Coster in 3 delen eens bekijken ,maar daar ben ik ook al geen fan van.

avatar van Pazmaster
madmax1 schreef:

De hoofd rol speler Jeff Fahey voegt als gouverneur totaal niks toe

Christian Slater is de gouverneur. Jeff Fahey speelt Devil Anse Hatfield.
Maar ik snap het wel... deze film is namelijk erg geestdodend. Ik had ook moeite om de aandacht erbij te houden.

avatar van madmax1
Pazmaster

Inderdaad , die met Coster is nog verwarrender

@stinissen:

Volgens de info die ik las gaat het niet om deze versie die RTL7 geprogrammeerd heeft, maar om die met Kevin Costner >
Hatfields & McCoys (2012)

Dat stemt ook overeen met de lengte.

[quote]Brix schreef:
@stinissen:

Hatfields & McCoys (2012)

Dat stemt ook overeen met de lengte.[/quote

Die bedoelde ik ook mijn foutje

avatar van Brix
Het doet geen pijn Henk (alhoewel...met dat hamertje... )

Brix schreef:
Het doet geen pijn Henk (alhoewel...met dat hamertje... )

Ha ha ha das een goeie