Southern Girls (2012)

geregisseerd door Carl Jackson
met Celeste Collins, Teri Galvan en Allen Warchol

Drie vrouwen, die zich in verschillende fases van hun leven bevinden, hebben iets gemeen: ze willen allemaal een beter leven. Joan maakt heel wat mee in haar leven en huwelijk. De zaken verslechteren en zij en haar echtgenoot overwegen een scheiding. Op een dag herontdekt Joan de tien geboden. Ze begint te geloven dat deze tien elk probleem kunnen oplossen waar men voor staat. Ze richt een club op voor vrouwen met de naam 'Southern Girls', omdat van zuiderlijke meisjes gezegd wordt dat zij de meest weldadige zijn. In deze club ontmoeten vrouwen elkaar om erachter te komen dat zij betere vrouwen kunnen zijn voor zichzelf, hun families en de samenleving als geheel.