ad

Geregisseerd door: Dale Fabrigar

Met onder meer: Abigail Schrader, Samantha Lester en James Lyons

Releasedatum: 27 april 2012

Over Tape 407

"The plane crash was just the beginning"

Twee tieners zitten op nieuwjaarsavond in het vliegtuig, onderweg van New York naar Los Angeles. Hun nachtmerrie begint als halverwege de vlucht het vliegtuig met hevige turbulentie te maken krijgt. Het onverwacht slechte weer en de turbulentie zorgen voor angst en paniek bij de passagiers. Uiteindelijk stort het toestel neer in een afgelegen gebied waar de regering testen uitvoert. Het handjevol gedesoriënteerde overlevenden van de crash wordt er vervolgens in het donker achternagezeten door onbekende roofdieren, die zonder dat ze het weten, deel uitmaken van een geheim experiment georganiseerd door de regering.

image

avatar van komerad

komerad

9 stemmen maar geen comments

avatar van Eddepet1967

Eddepet1967

Dit is toch geen film meer, veel te onrustig beeld, iedereen praat door elkaar en de effects zijn alles behalve special. Mijn Stem is een dikke vette 0,5 omdat lager niet kan!

Theunissen

Dit was toch wel onnozelheid ten top. Het verhaal was opzicht best leuk gevonden maar de uitvoering was zeer beroerd en over de geloofwaardigheid zullen we het maar niet hebben. Ook wordt het eigenlijk nergens echt boeiend of spannend (omdat het eigenlijk wel allemaal mysterieus blijft, blijf je wel kijken). Ook de besluiten die de overlevers namen waren zo achterlijk als maar wat en toen een aantal overlevers een auto wisten te bemachtigen werd het net een slapstick. Zeker toen ook het zeer irritante meisje (gespeeld door Abigail Schrader) met haar zwaar verzwikte enkel gewoon vrolijk begint te rennen Het laatste stukje van de film is misschien wel wreed maar dat is eerlijk gezegd dan ook alles.

P.S. ook trouwens hilarisch dat de twee tieners maar blijven filmen

avatar van Hakuna-Matata

Hakuna-Matata

Triest,triest,triest.....

Al een tijdje heb ik uitgekeken naar deze film al vanaf het moment dat de eerste trailer beschikbaar was. Helaas is al het wachten voor (bijna) niets geweest.

Het plot is op zich interessant genoeg om een goede film van te maken, maar het acteerwerk was van niveau GTST. Helaas zie je de ontknoping al een beetje aankomen op het moment at de radio wordt gevonden en er een gesprek is met iemand van het leger.Als dan ook de raptor attacks niet lekker in beeld worden gebracht, rest mij niets anders dan te concluderen dat ik anderhalf uur van mijn leven kwijt ben die ik nooit meer terug ga krijgen. toch nog 1*, maar had meer ingezeten (Hier zou ik graag een remake van willen zien met een veel hoger budget en betere acteurs)

avatar van Jake the muss

Jake the muss

Ik weet niet wat de bedoeling was van deze film, maar iemand bedacht denk ik "laten we blair witch combineren met Jurassic Park".

Het is resultaat is in ieder geval een waardeloze film, die je in de hoop nog wat te zien afkijkt, maar het komt er helaas niet van.

• 20880 berichten

Leuk gegeven wordt door het ongeloofwaardige plot verpest.

avatar van Keane1983

Keane1983

Wat een slechte film, erg rommelig gefilmt en storende personages en een nog ongeloofwaardiger verhaal.

Nee, deze kon mij echt niet bekoren.

avatar van Baz Darko

Baz Darko

Tenenkrommend slecht!

SnakeDoc

Kom op, laten we eerlijk wezen, soms is het gewoon is tijd voor een nieuwe FLOP 100 film

avatar van patmaniac

patmaniac

deze film zit weer zo vol met onzin..... vliegtuig stort neer,mensen willen elkaar naar de strot vliegen,monster achtervolgt ze in het donker,mensen schuilen in houten keet,zien auto die wegrijdt....blijven auto achtervolgen ipv terug naar veilige keet,komen in verlaten dorp ....kunnen weer schuilen tot daglicht...maar nee.....krijgen via een "bakkie" opdracht om naar vliegtuig terug te gaan om lichtpistool af te schieten....doen dat dan ook meteen...want opdracht is opdracht...worden weer achtervolgd en verschillende afgeslacht....zien auto...scheuren overal tegenaan want je zult maar grootlicht aanzetten....ondertussen blijven ze alles filmen...tralalalala....

oftewel na het zien van deze film kreeg ik de neiging om mijn linkerarm er af te rukken en naar de tv te gooien.....te debiel voor woorden

avatar van avseq01

avseq01

Hoewel dit nummer zoveel is in de reeks... blijf ik toch van dit soort films houden.

Op het einde zie je waar de hele film om heeft gedraait en dan zie je hoe slecht dit gemaakt is.

Maar de rest van de film is op zich wel goed.

Ja idd blijven ze filmen (hoe dom), het beeld schudt erg veel (hoe irritant), en doen ze domme dingen... maar dat is eigenlijk in elke horrorfilm wel zo.

Ik vond het iig wel een spannende film.

avatar van DDT

DDT

Vooral die domme Marshall werktte op men zenuwen,zo domme beslissingen die nam zeg met alle gevolgen vandien

avatar van henkula

henkula

Dat is het genre film, er moeten fouten gemaakt worden en je moet je aan het gedrag ergeren.

avatar van SouthamptonFC

SouthamptonFC

Heb me er niet aan gestoord.

Vond het opzicht wel een aardige film.

Categorie,verstand op 0 zetten.

avatar van Stee-van

Stee-van

Wat een geschreeuw! Ze zijn meer aan het schreewen en ruzie aan het maken dan dat er daadwerkelijk echt wat gebeurt of wat ziet. Werd er helemaal gek van! Dit kan en mag je geen film noemen. deze film "verdiend" min 5 sterren.

SnakeDoc

Word de film ook nog ergens echt eng, of is van horror geen sprake?

SnakeDoc

En maar hopen dat het schreeuwlelijke kut kind Trish (Abigail Schrader) een keer dood ging. Helaas gebeurd dit pas in de laatste minuten.

Ik moet wel bekennen dat ik me de pleuris schrok van die slot scene, ... wahaha.

Er word door een groot aantal mensen nog best aardig gespeeld trouwens, maar de beslissingen die genomen worden zijn te dom voor woorden. En naar het einde toe gaat men te vaak om de meest onzinnige dingen door elkaar heen schreeuwen.

Film heeft door dat alles een te hoge irritatie factor. DE oorzaak van het lage gemiddelde hier, en dus ook de oorzaak van mijn lage beoordeling.

avatar van hoffhaan

hoffhaan

• 2027 stemmen

Ergerde me aan het bibberende beeld en gewoon geen goede film. 1.0

Veel geschreeuw en matige acteerprestaties.

patmaniac schreef:

deze film zit weer zo vol met onzin..................

En gelijk heb je want het was gewoon een grote onzinshow met allemaal belachelijke en onlogische besluiten.

avatar van Draconian

Draconian

Dat geschreeuw irriteerde mateloos. Dan nog van die domme handelingen om jezelf prooi te maken. Groot licht ook nog nooit van gehoord in een auto. Op het eind was het helemaal verpest. Een T-Rex? Had dan wat beters verzonnen.

Theunissen

Ze wilden eigenlijk i.p.v. die T-rex Chuck Norris gebruiken, maar dat zou te beangstigend zijn geweest. Daarom heeft men het maar op save gehouden en koos men uiteindelijke voor die T-rex.

avatar van andijvie

andijvie

Zoveelste "CAM" film ... bah, bah en nog eens bah !

avatar van Pazmaster

Pazmaster

En nóg een handycam film... maar niet zo`n beste. Beetje chaotisch van hot naar her rennen zonder dat er eigenlijk vrij weinig te zien is. Acteerwerk valt nog mee maar als "het monster" uiteindelijk toch in beeld komt dan is dat zo`n tegenvaller! Het ziet er gewoon niet uit, zo slecht gemaakt! Dan hadden ze nog beter gewoon niets kunnen laten zien. 0,5 ster aftrek daarvoor. Kom ik op 1,5 ster

avatar van DiskjockeyEast

DiskjockeyEast

Found footage film nummer 407 volgens mij.. NIet zo heel erg slecht, maar toch een behoorlijk irritante cast en dito effecten. Ook het onlogische begint behoorlijk te irriteren aan het eind.. ALs je een auto vindt, dan rijdt je toch een heel eind weg en gebruik je toch groot licht.. Ook had de auto navigatie aan boord!!? hahaha Wel nog afgekeken, dus dat zegt ook wel weer wat. 1.5 ster voor de moeite, maar snel weer overslaan......

avatar van yellowflag

yellowflag

toch best goed te doen...tot de laatste 10 seconden. dat verpest de hele film. Een Dinosaurus...hadden ze een alien genomen, was het geloofwaardiger geweest, maar deze graphics waren echt beneden pijl....2*

avatar van Roonn

Roonn

Die Trish moet echt vanaf minuut 1 dat ze dat vliegtuig in loopt al een nekschot krijgen. Wat een verschrikkelijk irritant jank kind is dat. Zij verpest een deel van de film. Zat me continue te ergeren aan d'r.

Zwakke film, acteerprestaties zeer matig.

Complimenten voor de stewardess.

avatar van SilverGun

SilverGun

Ik vond het een vrij vermakelijk, schlocky filmpje. Begint al met de domme found footage cliche's in het vliegtuig. Werkelijk alles wordt uiteraard gefilmd, alle passagiers werken welwillend mee met het irritante meisje dat de camera bedient. Continue expositie en introductie van de personages waar het uiteindelijk natuurlijk om zal gaan draaien. Na de crash houdt het irritante kind gelukkig merendeels haar mond. Leuk is dat de tijd genomen wordt voor het doelloze aanklooien van de personages na de crash. Wat ik nog het meeste kon waarderen is het verfrissende gebrek aan expositie en plotopbouw (vooral in contrast met het begin in het vliegtuig) en hoe dingen gewoon gepresenteerd worden zoals de personages ze tegenkomen zonder een gekunsteld narratief. Tegen het einde kun je de touwtjes een beetje aan elkaar knopen, maar het blijft mooi mysterieus. Lekker pulpy en gefocust filmpje, kon er wel wat mee.

avatar van x_Sheerio_x

x_Sheerio_x

Ik vond het niet een hele goede film, hij was niet afschuwelijk maar gewoon.. Jaa...

Het einde vond ik nogal apart..

Maarja..

avatar van Daan258

Daan258

Vreselijk.

De trailer was nog aardig om te zien en bij het aanzetten van de film had ik sowieso al niet veel verwacht, maar dit moet haast wel één van de slechtste found footage films zijn die ik in tijden heb gezien.

Echt belachelijk.