Sunny Side Up (2011)

Alternatieve titel: The Love Guide

geregisseerd door David Pomes en Derek Estlin Purvis
met Parker Posey, Kathryn Erbe en Jay Harrington

Het echtpaar Millie en Al hebben te maken met een moeilijk lopende kippenboerderij en een slecht huwelijk. Gelukkig is de redding nabij: reality-tv! Na een toevallige ontmoeting met tv-producent Ira gaat Millie akkoord om haar leven te laten zien in het programma "Cut the Crap", gepresenteerd door de favoriete hippie Angela Lovecraft. Angela is uitermate vrij van geest met weinig begrip voor de realiteit. Al weigert echter deel te nemen en brengt het grootste gedeelte door op zijn vissersboot. Wanneer echter blijkt dat het leven van Millie maar saai is besluit Angela haar pijlen te richten op Al.