• 8.295.519 stemmen

Thriller | 90 minuten

Genre: Thriller

Geregisseerd door: Doug Campbell

Met onder meer: Haylie Duff, Lisa Sheridan en Jason Brooks

IMDb beoordeling: 5,2 (676)

• YouTube Bekijk via YouTube

Plot Home Invasion

Tijdens een inbraak neemt de dappere alleenstaande moeder Nicole het op tegen twee gemaskerde mannen. Uit zelfverdediging doodt ze een van hen. De tweede weet te ontsnappen. Nicole is helemaal ontdaan door wat er is gebeurd en sluit zich aan bij een praatgroep van mensen die ook iets dergelijks hebben meegemaakt. Daar raakt ze bevriend met ene Jade. Wat Nicole niet weet, is dat deze jonge vrouw de vriendin was van de door haar gedode inbreker. Jade zint op wraak, en al gauw verandert Nicole's leven in een aaneenschakeling van rampzalige gebeurtenissen. Het komt zelfs zover dat Nicole zelf van een ernstig misdrijf wordt verdacht. De sluwe Jade wrijft zich in de handen van plezier. Maar dan - volkomen onverwacht - meldt de tweede inbreker zich bij Jade, met een heftig dreigement...

image

avatar van toontjelager

toontjelager

kwam bij mij zo'n beetje over als een weekendfilm , niet bijster goed geacteerd en een voorspelbaar verhaaltje , b-filmpje .

avatar van Noodless

Noodless

Matig verhaaltje dat inderdaad een typisch tv-filmpje lijkt te zijn. Vrij voorspelbaar en boordevol clichés.

En toch weet de film niet te vervelen. Misschien dat de inbraak en de gevolgen ervan voldoende interessant blijft voor de kijker. 5/10

avatar van bjerik76

bjerik76

Een zwaar beveiligde villa waar indringers zich in bevinden Die naar iets op zoek zijn in het huis, maar ook nog moeder en kind die zich verstoppen.

( kennen we dit niet van THE PANIC ROOM ?)

Aan de andere kant van het alarm systeem werken allemaal kneusjes?

Een meid die van niks weet, en een man die aan de pillen zit om kalm te blijven ?

meer een tv film voor een beetje beginners die niet gelijk overal de fouten van de film zien.