Mexican Spitfire's Baby (1941)

geregisseerd door Leslie Goodwins
met Lupe Velez, Leon Errol en Charles 'Buddy' Rogers

Het is de trouwdag van Carmelita en Dennis Lindsay, maar ze hebben ruzie. Om hen te helpen zich te vestigen met een huis en kinderen, vraagt oom Matt Lindsay in een brief aan Lord Basil Epping om hulp. Hij wil dat de Lindsay’s een oorlogswees kunnen adopteren. Helaas heeft oom Matt er niet bijgezet uit welke oorlog. Epping krijgt een Franse wees uit de Eerste Wereldoorlog. Deze wees blijkt Fifi te zijn. Fifi is in de twintig en dat wordt een probleem voor oom Matt en Dennis, wanneer hun vrouwen daar achter komen.