Mexican Spitfire at Sea (1942)

geregisseerd door Leslie Goodwins
met Lupe Velez, Leon Errol en Charles 'Buddy' Rogers

Carmelita en haar man Dennis Lindsay zijn op een schip naar Hawaï voor hun tweede, uitgestelde huwelijksreis. Zonder dat Carmelita daarvan op de hoogte is, wil Dennis van deze reis gebruik maken om een zakencontract met Joshua Baldwin te sluiten. De Baldwins, die steeds hoger op de maatschappelijke ladder komen, doen echter alleen zaken met Dennis, wanneer ze Lord Basil Epping kunnen ontmoeten. Problemen ontstaan, wanneer oom Matt Lindsay zich voordoet als Lord Basil Epping en Fifi Russell zich voordoet als Carmelita Lindsay.