• 8.489.082 stemmen

Western | 63 minuten

Genre: Western

Geregisseerd door: B. Reeves Eason

Met onder meer: James Millican, Mary Beth Hughes en Reed Hadley

IMDb beoordeling: 5,6 (113)

Plot Rimfire

"Every Man's Back Was A Target For His VENGEANCE!"

Legerkapitein Tom Harvey onderzoekt de diefstallen van goudzendingen van het leger en hij neemt een baan aan als hulpsheriff in een klein stadje. Het stadje wordt geterroriseerd door, naar de stellige mening van de inwoners, de geestverschijning van een gokker die verdacht werd van de gouddiefstallen. De gokker werd schuldig bevonden en opgehangen.

image

Capt. Tom Harvey

The Abilene Kid

Editor Nathaniel Greeley

Sheriff Jim Jordan

Porky Hodges

avatar van madmax1

madmax1

Jammer dat B.Reeves-Eason niet aan het B genre films is ontgroeid.

Ook Rimfire zijn laatste western is vanwege zijn korte speelduur te gehaast .

De film zelf heeft alles voor een topper lekker mysterieus verhaal, en een cast van oudgediende die een western kunnen maken, vervelend dat de mooie heldere beelden bij mij zijn aan het vervagen

Ik ga er alles aan doen voor hem toch nog te bewaren, een aanrader in de B westerns.