Law of the Rio Grande (1931)

Western

geregisseerd door Forrest Sheldon
met Bob Custer, Betty Mack en Carlton S. King

Wolf Hardy, de gewonde leider van een bende outlaws, doet grote moeite om ervoor te zorgen dat zijn jonge protegé Jim 'The Cub' Norris terugkeert op het rechte pad. De heethoofd Norris denkt er echter over om zich aan te sluiten bij de bende van de beruchte ‘Blanco Kid’. De aantrekkelijke Judy Lanning, aanstaande bruid van de Blanco Kid, haalt Norris echter over dit niet te doen. Norris redt Judy vervolgens uit handen van de brutale Blanco Kid en hij krijgt uit dankbaarheid een baan aangeboden door kolonel Lanning, Judy’s vader. Blanco Kid dreigt dan het verleden van Norris als outlaw te onthullen.